Nabízíme kompletní služby v oblasti vedení účetnictví, zejména daňovou evidenci, podvojné účetnictví a také sestavení výkazů. Spektrum našich služeb zahrnuje:
- poradenství vztahující se na oběh dokladů a řazení, zakládání, archivaci dokladů ve Vašem podniku
- vyzvedávání dokladů dle individuální domluvy
- třídění a zakládání dokladů
- vedení všech hlavních a případně vedlejších knih
- účetní zápisy a předkontace běžných obchodních případů a zaevidování v rámci automatizovaného zpracování dat
- pravidelné odsouhlasení účetních sald s Vašimi zákazníky a dodavateli (inventarizace účtů odběratelů a dodavatelů)
- správa pohledávek spolehlivými upomínkami
- příprava záznamní povinnosti pro přiznání k dani z přidané hodnoty
- dohled nad zákonnými termíny podání
- měsíční vyhodnocení účetní závěrky
- srovnání s minulými léty a srovnání období
Vaše plus: Žádné riziko - naše poradenství v rámci úvodního rozhovoru je bezplatné a nezávazné. Vykalkulujeme pro Vás pravděpodobné náklady na vedení účetnictví. Poté co se pro nás rozhodnete, Vám nabídneme balíček služeb, který bude přizpůsoben požadavkům Vašeho podniku. Takto si ušetříte čas, peníze a námahu.